Itin World Wide
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Itin World Wide

Forum international d'échanges entre étudiants
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Pen Pal

Go down 
2 posters
AuthorMessage
SLoDkaCmoKa




Number of posts : 1
Age : 33
Registration date : 2006-12-05

Pen Pal Empty
PostSubject: Pen Pal   Pen Pal EmptyWed 6 Dec - 10:00

Bonjour, je m’appelle Irina. Je cherche un penpal. J’ai quinze ans. Je suis en 10e grade. J’habite aux Etats-Unis mais je suis ukrainienne et russe. Avant que j’habitais aux Etats-Unis j’habitais en Ukraine et en Russie.J’ai etudie le francais pour quatre ans. J’adore lire, jouer au hockey sur terre, jouer de la trompette, et regarder les films et la tele. J’adore regarder Greys Anatomy, Heroes, House, et Desperate Housewives. Mes films favoris sont Love Actually, Ginger & Cinnamon, et Pirates of the Carribean. J’ai deux chats, elles s’appellent Little Monkey et Puma. Je suis intéressée a parler avec une personne qui habite en France.
Back to top Go down
omega




Number of posts : 15
Registration date : 2006-11-24

Pen Pal Empty
PostSubject: Re: Pen Pal   Pen Pal EmptyWed 6 Dec - 15:49

SLoDkaCmoKa wrote:
Bonjour, je m’appelle Irina. Je cherche un penpal. J’ai quinze ans. Je suis en 10e grade. J’habite aux Etats-Unis mais je suis ukrainienne et russe. Avant que j’habitais aux Etats-Unis j’habitais en Ukraine et en Russie.J’ai etudie le francais pour quatre ans. J’adore lire, jouer au hockey sur terre, jouer de la trompette, et regarder les films et la tele. J’adore regarder Greys Anatomy, Heroes, House, et Desperate Housewives. Mes films favoris sont Love Actually, Ginger & Cinnamon, et Pirates of the Carribean. J’ai deux chats, elles s’appellent Little Monkey et Puma. Je suis intéressée a parler avec une personne qui habite en France.

First congratulations on your french. It's really good cheers

Since when do you live in the US ? Were you a baby when you came to US ? I'm portuguese and i live in France since i'm 8 years old but i try to go back on holidays to Portugal every year because i still have most of my family there. And you, have you returned to Russia yet ?

Like you, i really like Grey's Anantomy, Hereos Cool and Desperate but i don(t know House ! What is House about ? How many seasons ?

I'm sad because now we have to wait like a month until we see the next episodes from Heroes and DH. No

I'm sending you my e-mail by private message. Feel free to add me to your contact list so we can discuss about TV shows, movies and everything else later Wink

A bientot !
Back to top Go down
 
Pen Pal
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Itin World Wide :: Keep in touch :: Finding a penpal-
Jump to: